Spørgsmål omkring briller

Spørgsmål omkring briller

Spørgsmål omkring dine briller



Hvis du har feber, hoste, ondt i halsen, synkesmerter og/eller vejrtrækningsbesvær,

så læs her.

Min brille er gået i stykker eller bortkommet, hvad gør jeg så?
Vi må kun holde åben for akutte opgaver! Hvis din brille er knækket, gået i stykker eller bortkommet, kan vi godt hjælpe dig.

Du kan ringe til os på telefon 54435019 alle hverdage fra kl. 10.00 til 18.00.
Kan jeg stadig komme til synprøve til en ny brille?
Kun hvis det er akut, på grund af skade eller bortkomst af din brille! Alle ikke akutte synsprøver må vi udsætte til foreløbig 1. juli 2020

Hold dig opdateret her på hjemmesiden, hvis der skulle komme ændringer i planerne.
Jeg har bestilt ny brille og fået besked om at den er klar. Må jeg komme og hente den?
Der vil i de næste par uger være nogen service dage, hvor vi er i forretningen for at udlevere bestilte briller.
Vi skal nok sørge for at kontakte dig og aftale et tidspunkt hvor du kan afhente din brille eller hvornår vi kan levere den hjemme hos dig.
Min brille er blevet skæv, må jeg komme ind og få den rettet
Sundhedsstyrelsen ser ikke en skæv brille som en "sundhedsfaglige ydelser af kritisk karakter "

Men du kan kontakte os på telefon nr. 54 43 50 19 så må vi se om vi ikke kan finde ud af noget

Hold dig opdateret her på hjemmesiden, hvis der skulle komme ændringer i planerne.
Jeg vil gerne bestille tid til en akut synsprøve, hvordan gør jeg det?
Det er desværre ikke muligt at besøge os i forretningen for tidsbestilling, men du må meget gerne ringe til os på tlf. nr. 54 43 50 19 alle hverdage fra kl. 10.00 til kl. 18.00.

Sundhedsfaglige ydelser af kritisk/akut karakter
sundhedsfaglige ydelser af kritisk karakter kan være:

• Hvis din brille er gået i stykker eller bortkommet og du ikke har en reservebrille.
• Hvis du har en recept fra en øjenlæge og en brille er strengt nødvendig.

Du kan ringe til os på telefon 54435019 alle hverdage fra kl. 10.00 til 18.00.

Hvis du har smerter i dine øjne, anbefaler vi at kontakte skadestuen eller din øjenlæge.
Kør først hen til dem, når du telefonisk har fået en aftale!
IKKE Sundhedsfaglige ydelser af kritisk/akut karakter
IKKE Sundhedsfaglige ydelser af kritisk/akut karakter

• Hvis du synes at din brille er blevet for gammel og du gerne vil have en ny.
• Hvis din brille er blevet lidt skæv.
• Hvis din brille har tabt en næsepude

Book en tid online

Tidsbestilling til Lolland og Falsters mest præcise synsundersøgelse er nødvendig.

Frem til 1. juli 2020 modtager vi kun tidsbestilling pr. telefon!

Ring på 54435019  

Få besked når vi åbner igen

Efter anbefaling fra Sundhedsmyndighederne, har vi måtte lukke forretningen, foreløbig frem til d. 1. juli 2020 Der kan senere komme ændringer til dette og derfor tilbyder vi, at sende dig en besked, hvis der skulle komme lempelser der gør, at vi kan åbne på et tidligere tidspunkt.


Ja tak jeg vil gerne have besked når i åbner igen

Jeg vil gerne ringes opJeg vil gerne have en smsJeg vil gerne have en E-mail