Service

Samme gode service hver gang

Vi sætter en stor ære i altid at have den personlige kontakt og dialog med vores kunder. At få foretaget en synsprøve, at købe en brille eller få kontrolleret synet til kontaktlinser, skal ikke være noget der foregår "på samlebånd".

Samme 2 personer hele vejen – også næste gang du kommer forbi.

For os er kontakt, samtale og gensidig tillid en vigtig faktor i vores arbejde, for at kunne levere den bedste kvalitet til vores kunder, og kvaliteten ligger ikke kun i selve brillen eller linsen, men også i den måde vi sammen med vores kunder kommer frem til den helt rigtige løsning. Vi har ingen standardløsninger, vi yder altid individuel personlig rådgivning og lægger meget vægt på den enkeltes meninger og tanker.

For os er det vigtigt at dine briller altid fungerer som de skal, og er komfortable at have på. Derfor skal du hellere komme til os i forretningen en gang for meget end en gang for lidt.

Er vores kunder glade er vi også glade.

Vi er altid klar med et godt tilbud, til såvel nye som gamle kunder!
Kom forbi, måske kan vi også give dig et nyt syn på tilværelsen!

Linda Thilqvist
Linda Thilqvist
Optiker og indehaver

I forretningen tilbyder vi altid:

Unik Udmåling af styrker med Zeiss i.Profiler® Plus
Opmærkning af stel med Zeiss i.Terminal II

Gratis synstest

Gratis trykmåling af dine øjne
Gratis Linse kontrol"også selv om du ikke køber noget"
Gratis Linse nytilpasning
Gratis prøvelinser

Altid gratis brilleservice

Gælder selvfølgelig uanset om det er den nye eller den gamle brille du kommer ind med
det gælder selvfølgelig også selv om du har købt din brille et andet sted!

Synskontrol efter 1, 2 eller 3 år eller efter behov.
Linsekontrol halvårligt eller efter behov.

Udvidet garanti

3 måneders tilvænningsgaranti på flerstyrkeglas fra Zeiss
Kan du ikke vænne dig til glassene, bytter vi til en anden glastype.

24 måneders garanti på fabrikations- og materiale fejl.


Palle Thilqvist
Palle Thilqvist
Indehaver